
Miért kényelmes az SMS küldés iPhonról?
Több okból is. Először is, az iPhone felhasználói élvezhetik az iMessage szolgáltatás előnyeit, amely lehetővé teszi az üzenetek gyors és biztonságos küldését más Apple-eszközök felhasználóinak. Az iMessage automatikusan érzékeli, ha a címzett szintén Apple-eszközt használ, és ebben az esetben az üzeneteket titkosítva küldi el, így biztosítva az adatok védelmét.
Másodszor, az iPhone kiváló billentyűzete és precíz érintőképernyője lehetővé teszi a gyors és hibátlan szövegbevitelt. Az intelligens szövegbeviteli rendszer, az autokorrekció és a javasolt szavak funkciója tovább növeli a kényelmet, gyorsítva a szövegírás folyamatát. Az iPhone emellett támogatja a hangvezérelt szövegbevitelt is, ami lehetővé teszi, hogy hanggal diktáljuk az üzeneteket, így még gyorsabban és kényelmesebben tudunk kommunikálni.
Marketinges munkájához mobilkészüléke mellé vásároljon vezeték nélküli iPphone telefon töltőt webáruházból!
Online kommunikáció
Jelenlegi fejlettségi fokán a technológia, akár azt is mondhatjuk, hogy az SMS-küldés az elavult kapcsolat tartási formák közé tartozik, hiszen akár a Skype, akár a Facebook sokkal fejlettebb platformot és sokoldalúbb információcserét tesz lehetővé. Hasonlóan vélekedünk, ha nem a felhasználók közötti kapcsolattartás, hanem az üzleti marketing felől közelítjük a kérdést: első pillantásra úgy tűnik, egy jó infografika vagy pláne egy videóreklám sokszorosan hatásosabb lehet, mint egy 160 karakteres szöveg.
Ám ne ítélkezzünk elhamarkodottan. Vegyük figyelembe, hogy a rövid szövegüzenet egyenesen a mi mobilunkra érkezett, még ám „spontán módon”, legalábbis abban az értelemben, hogy nekünk nem kellett érte semmilyen erőfeszítést tennünk: nem mi kerestünk rá valamire a Google-ban, nem egy megnyitott honlapon ugrott elénk, nem egy izgalmas online játék közben jelent meg a képernyőnkön, nem egy az okostelefonunk valamelyik alkalmazását használva lettünk rá figyelmesek. Nem: valaki küldte nekünk, akinek fontosak vagyunk.
Ez a valaki minden bizonnyal egy üzletlánc marketingigazgatója, mi pedig azért vagyunk fontosak neki, mert törzsvásárlói vagyunk az adott hálózatnak: hát hiszen mi magunk adtuk meg a mobilszámunkat, amikor a törzsvásárlói kártyát megkaptuk. Ezért küld nekünk SMS-t a marketinges főember, ha nem is ő személyesen. Tudatja velünk, milyen új áru kerül bevezetésre, milyen akciók lesznek a héten, mire kaphatunk kedvezményt, hogy szerezhetünk bónusz pontokat, ajándékot, kupont, nyeremény luxusjachtot. Hát persze.
Valahol persze azt is tudjuk, hogy tömegesen kaptak a vásárlók ugyanilyen SMS-t. Ezrével, tízezrével,de az is lehet, hogy százezrével, ha egy multi cégről van szó: mégis személyesen megszólítva érezzük magunkat. Ránk gondoltak, ránk számítanak.
Na, ezért nem elavult marketingfogás a tömeges SMS-küldés és ezért összehasonlíthatatlanul eredményesebb más módszereknél a célcsoport tagjaira koncentráló SMS-kampány.
Az SMS kampány sikerének titka
Ezért válaszolhatunk a kérdésre, hogy miért hatásos a tömeges SMS küldés? ezzel a ténymegállapítással: a siker titka az, hogy a leghatékonyabb mobil marketing eszköz
- az SMS-kampány mint marketingeljárás egyszerre fókuszál célcsoportra, annak egészére
- és egyszerre üt meg személyes hangot a csoport minden tagjára nézve.
- egyidejűleg közöl a vásárló szemára hasznosnak látszó információt, mintha az ő érdekeit szolgálná
- és ugyanakkor ezzel mozgósít, élénkíti az értékesítést a saját profitja érdekében
Kutatások bizonyítják, hogy a jól megtervezett és lebonyolított SMS-kampány során a beérkező szövegüzenetek sokkal nagyobb arányban váltanak ki interakciót, mint bármilyen más marketingeljárás során.
Mobilmarketing – tömeges SMS küldés

A TIP10 Google-helyezésre, esetleg első keresőtalálati helyre aspiráló, 100 %-okosan optimalizált keresőbarát weboldal témája és kulcsszavai: online marketing, mobiltelefon alkalmazás, csoportos üzenet küldés, mobilmarketing módszer, tömeges sms küldés mobilhálózatra, gateway mobil telefonos online eszköz használat, okostelefonok, mobilapplikáciok – vállalati smsküldő honlap optimalizálása a Google első hely eléréséért
Online SMS-küldés: Gateway
Amennyiben a marketingüzenetek feladója nem tucatnyi, hanem tízezres, százezres vagy milliós nagyságrendben tervezi elérni a címlistáján szereplőket, akkor nyilván nem egy mobiltelefonról fogja irányítani a kampányt. Sok ezres cím kezeléséhez az adatbázisban és az sms-üzeneteknek a mobilhálózatok felé történő azonnali továbbításához a speciális célra kifejlesztett program és rendszer szükséges, amely mobiltelefon nélkül, online felületről, saját PC-re telepített kliensszoftver segítségével szolgál a kampány lebonyolítására. Ez az úgynevezett Gateway SMS program, amely erős szerverháttérrel biztosítja a kézbesítések nyomon követését, az ügyféloldali visszajelzések és értékesítési interakciók nyilvántartását és a statisztikai dokumentációk kezelését. A magyar online marketing szférában számos szolgáltató használ ilyen rendszert és kínál tömeges sms küldést ingyen próbalehetőséggel.
Online marketing
Az Első Budapesti Mobilkommunikációs Centrum online képzést hirdetközéphaladó mobilmarketingeseknek a következő kurzusokban:
- A mobiltelefon története, fejlődése, generációi
- Egyidejű csoportos üzenetküldés – az SEO-marketing alapjai
- A tömeges számban küldött sms szerepe az értékesítésben
- A rövid szöveges üzenetekre épített telefonos kampány előnyei
- Keresőmarketing eljárások:honlap optimalizálás, google-seo
- Okostelefonon megjelenő hirdetés, reklámszöveg
- Tartalom- és kereső-marketing – zöld linkmarketing honlap
- Online indítható mobil üzenetküldő szolgáltatás az interneten
- az online kommunikáció története, információcsere az interneten
- A Gateway sms kampány felhasználási területei
- Piackutatás, üzletpolitika. Mobilmarketing stratégia
- Telefonos közvélemény kutatás és első tanulságai 2016-ban
- online kommunikáció, tartalommarketing – honlap szöveg laptopra
- releváns kontextus építésére van szükség
- << szolgáltatási és értékesítési marketing honlapok optimalizálása